6. razred - Glasovne promene - 18.3.

Dobar dan, draga deco. Videli ste danas da su na RTS-u obrađivane glasovne promene. Mi smo se ovom temom već veoma detaljno bavili, tako da je ovo bila prilika da se obnovi gradivo. Verujem da ste svi znali jednačenje suglasnika po zvučnosti i mestu tvorbe, ali sam sigurna da niste znali baš svi palatalizaciju i sibilarizaciju, naročito izuzetke.

Tako da vas molim da u gramatici ponovo pročitate ove dve lekcije Palatalizacija i Sibilarizacija ( od 43. do 50. strane).

Hvala što redovno radite domaći, ja čitam vaše mejlove i beležim sve.

Mi smo uradili sve zadatke iz gramatike i radne sveske iz glasovnih promena, tako da ćete danas imati samo mali domaći. Očekujete da ćemo uskoro nastaviti naše redovno gradivo pored ovog sa RTS-a.

Domaći zadatak

1. U sledećim pridevima nedostaje po jedan suglasnik. Upiši odgovarajući. 

(Tiče se izuzetaka od palatalizacije i sibilarizacije.)

a. Duša....in (od Dušanka)
b.Mil...in (od Milka)
v.Mili...in (od Milica).

Molim vas da mi sutra do kraja dana prosledite domaći na imejl jovanaj@gmail.com. 

Hvala vam što redovno radite zadatke, pratite časove na televiziji i učite!


Коментари

Популарни постови са овог блога

8. razred - Glagolski oblici

Glasovi